Fokusgrupp om läskedrycker!
Fokusgrupp om läskedrycker! Vi söker nu ett gäng glada och engagerade läskdrickare som vill vara med i en fokusgrupp online och besvara den klassiska frågan… Vilken dryck är bäst? Coca-Cola eller Pepsi?
Fokusgrupp om läskedrycker! Vi söker nu ett gäng glada och engagerade läskdrickare som vill vara med i en fokusgrupp online och besvara den klassiska frågan… Vilken dryck är bäst? Coca-Cola eller Pepsi?
På uppdrag av en tillverkare av el-verktyg för professionella användare söker vi 10 st snickare för deltagande i en fokusgrupp!
Vi söker miljömedvetna whiskeyälskare som vill kombinera njutning med ett gott samvete till fokusgrupper om whiskey och förpackningsdesign!
Vi söker nu 14 st hundälskare som vill vara med i en djupintervju om människan bästa vän, hunden!
Jobbar du som elektriker? Var med i en fokusgrupp och utvärdera ett nytt verktyg och få ett presentkort på 1500 SEK!
Vi söker 12 deltagare till en etnologisk studie om mental hälsa. Hjälp oss att förstå vad som påverkar den mentala hälsan och hur vi kan utveckla lösningar för att hjälpa människor att må bättre!
When quality is more telling than quantity: The advantage of a successful focus group.
Vi genomför en ögonrörelsestudie om det växande sortimentet dammsugare i butik. Just sladdlösa skaftdammsugare finns det en uppsjö av. Vi vill lära oss mer om hur man hittar och väljer i butik. Alla som deltar får ett presentkort på 600 kronor!
Vi genomför nu en studie om kanske en av de viktigaste resurserna på varje företag – kaffe! Vad betyder kaffe på jobbet för dig? Och hur viktigt är det med kaffe som en del av er kundservice?
Är du reslysten och gillar att upptäcka nya städer, kulturer och pröva nya smaker? Vi söker nu 12 resglada personer från hela landet för deltagande i en djupintervju online.